موفقیت مدیران و فعالان روابط عمومی در عصر ارتباطات با وجود تعدد رسانه ها و نیاز مخاطبان در ایجاد و پرورش خلاقیت و تولد ایده های نو در این عرصه است.
این دوره به فعالان روابط عمومی سازمان ها، دانش و علوم ارتباطی، افکارسنجی، تولید محتوا و اصول مدیریت را آموزش داده و تضمین این موفقیت را در دل ایده پردازی براساس نیاز مخاطبان و بهره گیری حداکثری از فنون و ابزارهای ارتباط جمعی را همراه کند.
»دوره آموزش حرفه ای مدیران روابط عمومی از خلاقیت تا موفقیت» برای مدیران و کارشناسان روابط عمومی در ۸ ساعت توسط احمد باقری مدرس و مشاور توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه و همچنین مدرس اولین دوره تخصصی مدیریت سئومحتوا در روابط عمومی برای مدیران و فعالان روابط عمومی شرکت های دانش بنیان و پارک علم و فناوری خراسان، فولاد سنگان، پارس فولاد سبزوار و شرکت های صنعتی نیشابور برگزار شد.
دستاوردهای دوره:
شناسایی و معرفی جایگاه اصلی مخاطب شناسی بعنوان اولین اصل اعتماد سازی در سیستم ارتباطی سازمان ها
خلاقیت و ایده پردازی از طریق ابزارهای نوین ارتباطی در مشارکت حداکثری مخاطبان سازمان با حداقل هزینه
پرورش ذهن خلاق در مدیران روابط عمومی براساس ساختار روابط عمومی آنلاین و مخاطب محور
مدیریت محتوای موثر هم راستا با نیاز مخاطبان سازمان
مدیریت رویدادها و مسیردهی افکارعمومی در اثربخشی حداکثری از برنامه های ارتباطی سازمان
افزایش قدرت اثربخشی محتوا در روابط عمومی در موتورهای جستجو (سئومحتوا)
بهره گیری حداکثری از ابزارهای تولید و انتشار محتوا در روابط عمومی
بهینه سازی محتوا در وب سایت سازمانی و شبکه های اجتماعی تحت نظارت روابط عمومی
بسترسازی در خصوص روابط عمومی آنلاین و نوین در سازمان ها براساس نیاز مخاطیان و ظرفیت های موجود
جهت برنامه ریزی دوره های ویژه سازمان ها، شرکت ها و به صورت اختصاصی با شماره تماس 09126944966 هماهنگ فرمائید.
جهت دریافت رزومه مدرس دوره، احمد باقری به وب سایت پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات و روابط عمومی و رسانه مراجعه فرمائید.