مدرس و مشاور ارتباطات

احمد باقری / مدرس و مشاور ارتباطات روابط عمومی و مدیریت رسانه

مدرس و مشاور ارتباطات

احمد باقری / مدرس و مشاور ارتباطات روابط عمومی و مدیریت رسانه

مدرس و مشاور ارتباطات

- (مدرس دوره های روابط عمومی حرفه ای در سازمان ها)
- (مشاور و برنامه نویس معرفی مدیران روابط عمومی به سازمان ها)
- (صاحب امتیاز و مدیرمسئول گزارش خبر)
- (مدیر مسئول گروه رسانه های بورس نیوز)
- (رئیس روابط عمومی گروه سرمایه گذاری غدیر)
- (مشاور روابط عمومی صندوق ذخیره کارکنان شهرداری)
- (مشاور رسانه ای ستاد انتخاباتی دولت دوازدهم)
- (مشاور روابط عمومی شرکت پدیده آوران اطلس پارس)
- (مشاور روابط عمومی مدیرعامل لیزینگ دی)
- (مشاور رسانه ای مدیرعامل شرکت ساختمانی تیسا کیش)
- (مشاور رسانه ای مدیرعامل هلدینگ بین المللی توسعه ساختمان)
- (مشاور رسانه ای پروژه ساختمانی البرز مال)
- (مدیر روابط عمومی کشتیرانی ایران مارین سرویس)
- (مسئول روابط عمومی هلدینگ دریایی و حمل و نقل غدیر)
- (فارغ التحصیل رشته مدیریت روابط عمومی در امور رسانه)
- (مسئول روابط عمومی شورای اصناف کشور (اتاق اصناف کشور کنونی )
- (مسئول روابط عمومی بازرسی و نظارت شورای اصناف کشور)
- (مسئول سایت خبری شورای اصناف کشور)
- (مسئول روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی واحد 18)
- (مسئول روابط عمومی اتحادیه حمل و نقل همگانی کشور)
- (دانشجوی برتر سال 88)
- (مسئول انجمن علمی دانشگاه علمی کاربردی)
- (خبرنگار افتخاری 3 رسانه ملی)
- (مجری پروژه های اطلاع رسانی سازمان ها)

تولید محتوا در روابط عمومی

دوره جامع تولیدمحتوا در راستای ساخت روایت‌‌های دیجیتال تاثیرگذار، به طور ویژه برای فعالان روابط عمومی، مدیران تولید محتوا و صاحبان کسب و کار طراحی شده است.

این دوره عمیقاً به بررسی هنر و استراتژی بازاریابی محتوا می‌پردازد و شرکت کنندگان را با دانش و مهارت، برای ایجاد محتوای متقاعدکننده برای برقراری ارتباط با مخاطبان و ایجاد تعامل، توانمند می‌کند.

ضرورت و نیازمندی این دوره ابرای کسانی حائز اهمیت است که به دنبال استفاده از قدرت داستان سرایی و تولید محتوا در بازاریابی دیجیتال برای سازمان و کسب و کارشان هستند.

این دوره همه چیز را از اصول بازاریابی محتوا گرفته تا استراتژی‌‌های نوشتن و انتشار پیشرفته را پوشش می‌دهد. همچنین برای متخصصانی که به دنبال ارتقای مهارت بازاریابی محتوایی خود در عصر دیجیتال هستند، عالی است.

برنامه درسی دوره:

درک بازاریابی محتوا: درک اصول بازاریابی محتوا و اهمیت آن در دنیای دیجیتال.

ایجاد بازاریابی محتوای موفق: آموزش مراحل مربوط به ساخت و اجرای یک استراتژی بازاریابی محتوای موفق.

اهمیت بازاریابی محتوا: درک این مورد که چرا بازاریابی محتوا عنصری حیاتی در استراتژی‌‌های بازاریابی مدرن است.

داستان سرایی در بازاریابی: بررسی قدرت داستان سرایی و چگونگی استفاده ‌مؤثر از آن در بازاریابی محتوا.

تولید ایده‌‌های محتوا: تکنیک‌‌های برتر برای تولید ایده‌‌های محتوای خلاقانه و جذاب.

برنامه‌ریزی محتوا و استراتژی: ایجاد مهارت‌هایی در برنامه‌ریزی و استراتژی تولید محتوا برای همسویی با اهداف بازاریابی.

تبدیل شدن به یک نویسنده ‌مؤثر: می‌آموزید که چگونه مهارت‌‌های نوشتاری خود را برای ایجاد محتوای تاثیرگذار و جذاب اصلاح کنید.

تکنیک‌‌های خبرنویسی: با تکنیک‌‌های مختلف در خبرنویسی و تولید محتوای روزنامه نگاری آشنا می‌شوید.

ایجاد محتوای ارزشمند: یاد می‌گیرید که چگونه به محتوای خود ارزش بیافزایید تا مخاطبان را جذب و حفظ کنید.

انتشار و تبلیغ محتوا: بهترین شیوه‌‌ها برای انتشار و تبلیغ محتوا در پلتفرم‌‌های مختلف را می‌آموزید.

تجزیه و تحلیل محتوا: کسب دیدگاهی در مورد تجزیه و تحلیل عملکرد محتوا و استفاده از داده‌‌ها برای اطلاع رسانی استراتژی‌‌های محتوا.

تولید محتوا در روابط عمومی

کاربرد مهارت‌‌های بازاریابی محتوا در دنیای واقعی

توسعه روایت‌‌های برند: ایجاد داستان‌‌ها و روایت‌‌های متقاعد کننده که با پیام‌‌ها و ارزش‌‌های برند همسو باشد.

کمپین‌‌های بازاریابی دیجیتال: ادغام بازاریابی محتوا در کمپین‌‌های بازاریابی دیجیتال گسترده‌تر برای افزایش حضور آنلاین.

سئو و ایجاد محتوا: ایجاد محتوای مناسب سئو برای بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو و هدایت ترافیک ارگانیک.

استراتژی رسانه‌‌های اجتماعی: استفاده از استراتژی‌‌های بازاریابی محتوا در رسانه‌‌های اجتماعی برای جذب و افزایش مخاطب.

ارتباطات شرکتی: استفاده از بازاریابی محتوا برای ارتباطات داخلی و خارجی ‌مؤثر شرکتی.

آموزش دوره خبرنویسی در روابط عمومی

کارگاه آموزشی " تولیدمحتوا در روابط عمومی " به مسئولان و کارشناسان روابط عمومی سازمان بهزیستی توسط احمد باقری مدرس و مشاور ارتباطات، روابط عمومی و رسانه در قالب 12 ساعت به صورت آنلاین برگزار شد.

جهت برنامه ریزی دوره های ویژه روابط عمومی شرکت های خصوصی و فعال بازارسرمایه به صورت تدریس حضوری یا آنلاین با شماره 09126944966 تماس حاصل فرمائید.

جهت دریافت رزومه مدرس دوره، احمد باقری به وب سایت پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات و روابط عمومی و رسانه مراجعه فرمائید.

تدوین و برنامه ریزی روابط عمومی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

گزارش خبر