مدرس و مشاور ارتباطات

احمد باقری / مدرس و مشاور ارتباطات روابط عمومی و مدیریت رسانه

مدرس و مشاور ارتباطات

احمد باقری / مدرس و مشاور ارتباطات روابط عمومی و مدیریت رسانه

مدرس و مشاور ارتباطات

- (مدرس دوره های روابط عمومی حرفه ای در سازمان ها)
- (مشاور و برنامه نویس معرفی مدیران روابط عمومی به سازمان ها)
- (صاحب امتیاز و مدیرمسئول گزارش خبر)
- (مدیر مسئول گروه رسانه های بورس نیوز)
- (رئیس روابط عمومی گروه سرمایه گذاری غدیر)
- (مشاور روابط عمومی صندوق ذخیره کارکنان شهرداری)
- (مشاور رسانه ای ستاد انتخاباتی دولت دوازدهم)
- (مشاور روابط عمومی شرکت پدیده آوران اطلس پارس)
- (مشاور روابط عمومی مدیرعامل لیزینگ دی)
- (مشاور رسانه ای مدیرعامل شرکت ساختمانی تیسا کیش)
- (مشاور رسانه ای مدیرعامل هلدینگ بین المللی توسعه ساختمان)
- (مشاور رسانه ای پروژه ساختمانی البرز مال)
- (مدیر روابط عمومی کشتیرانی ایران مارین سرویس)
- (مسئول روابط عمومی هلدینگ دریایی و حمل و نقل غدیر)
- (فارغ التحصیل رشته مدیریت روابط عمومی در امور رسانه)
- (مسئول روابط عمومی شورای اصناف کشور (اتاق اصناف کشور کنونی )
- (مسئول روابط عمومی بازرسی و نظارت شورای اصناف کشور)
- (مسئول سایت خبری شورای اصناف کشور)
- (مسئول روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی واحد 18)
- (مسئول روابط عمومی اتحادیه حمل و نقل همگانی کشور)
- (دانشجوی برتر سال 88)
- (مسئول انجمن علمی دانشگاه علمی کاربردی)
- (خبرنگار افتخاری 3 رسانه ملی)
- (مجری پروژه های اطلاع رسانی سازمان ها)

دوره آموزشی اصول حرفه ای اثربخشی محتوا

دوره آموزشی « اثربخشی محتوا در روابط عمومی ها » برای تمامی نمایندگان و فعالان روابط عمومی امدادخودرو ایران در سراسر کشور با هدف ارتقای تولید هدفمند محتوا و انتشار موثر آن در راستای اثربخشی محتوا و فرآیند اعتمادسازی نزد مخاطبان و مشتریان امدادخودرو باتدریس احمد باقری مدرس و مشاور دوره های توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه برگزار شد.

این دوره با سفارش روابط عمومی امدادخودرو ایران و در 8 ساعت آموزش کارگاهی و حضوری در ساختمان مرکزی امدادخودرو برگزار شد.

هدف از برگزاری این دوره کارگاهی آشنایی با اصول حرفه ای تولید محتوا در ساختار روابط عمومی به شرط اثربخشی محتوا و همراهی و اعتمادسازی در خصوص خدمات سازمان در سراسر کشور اعلام شد.

در این دوره آموزشی تاکید بر مرجعیت وب سایت سازمانی جهت ارجاع تمامی محتواهای تولیدی روابط عمومی ها و مراحل اثربخشی محتوا در تولیدات روابط عمومی به بحث وگفتگو قرار داده شد.

اصول سئوی محتوا و بهره گیری از شبکه های اجتماعی و پیام رسان های داخلی در افزایش اثربخشی محتوا سرفصل نکات آموزشی این دوره ارائه شد.

 

 

مهمترین سرفصل های دوره اصول حرفه ای اثربخشی محتوا :

  • مدیریت رسانه های اثربخش در روابط عمومی ها
  • شناسایی نیازمندی های مخاطبان و مشتریان سازمان و پاسخ به نیاز آنها با تولیدمحتوای موثر
  • ابزارهای تولید محتوای اثربخش
  • نقش های موثر محتوا از درگاه روابط عمومی ها
  • ویژگی تولید محتوا های اثربخش
  • فرآیند سئوی محتوا در روابط عمومی ها
  • تعیین کلمات کلیدی در تولید محتوای اثربخش
  • اصول حرفه ای سوژه یابی در محتوای اثربخش
  • اصول حرفه ای تولیدمحتوای خبری موثر
  • تولید محتوای موثر در شبکه های اجتماعی

و...

آموزش دوره خبرنویسی در روابط عمومی

جهت برنامه ریزی دوره های ویژه روابط عمومی شرکت های خصوصی و سازمان های دولتی به صورت تدریس حضوری یا آنلاین با شماره 09126944966 تماس حاصل فرمائید.

جهت دریافت رزومه مدرس دوره، احمد باقری به وب سایت پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات و روابط عمومی و رسانه مراجعه فرمائید.

احمد باقری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

گزارش خبر