مدرس و مشاور ارتباطات

احمد باقری / مدرس و مشاور ارتباطات روابط عمومی و مدیریت رسانه

مدرس و مشاور ارتباطات

احمد باقری / مدرس و مشاور ارتباطات روابط عمومی و مدیریت رسانه

مدرس و مشاور ارتباطات

- (مدرس دوره های روابط عمومی حرفه ای در سازمان ها)
- (مشاور و برنامه نویس معرفی مدیران روابط عمومی به سازمان ها)
- (صاحب امتیاز و مدیرمسئول گزارش خبر)
- (مدیر مسئول گروه رسانه های بورس نیوز)
- (رئیس روابط عمومی گروه سرمایه گذاری غدیر)
- (مشاور روابط عمومی صندوق ذخیره کارکنان شهرداری)
- (مشاور رسانه ای ستاد انتخاباتی دولت دوازدهم)
- (مشاور روابط عمومی شرکت پدیده آوران اطلس پارس)
- (مشاور روابط عمومی مدیرعامل لیزینگ دی)
- (مشاور رسانه ای مدیرعامل شرکت ساختمانی تیسا کیش)
- (مشاور رسانه ای مدیرعامل هلدینگ بین المللی توسعه ساختمان)
- (مشاور رسانه ای پروژه ساختمانی البرز مال)
- (مدیر روابط عمومی کشتیرانی ایران مارین سرویس)
- (مسئول روابط عمومی هلدینگ دریایی و حمل و نقل غدیر)
- (فارغ التحصیل رشته مدیریت روابط عمومی در امور رسانه)
- (مسئول روابط عمومی شورای اصناف کشور (اتاق اصناف کشور کنونی )
- (مسئول روابط عمومی بازرسی و نظارت شورای اصناف کشور)
- (مسئول سایت خبری شورای اصناف کشور)
- (مسئول روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی واحد 18)
- (مسئول روابط عمومی اتحادیه حمل و نقل همگانی کشور)
- (دانشجوی برتر سال 88)
- (مسئول انجمن علمی دانشگاه علمی کاربردی)
- (خبرنگار افتخاری 3 رسانه ملی)
- (مجری پروژه های اطلاع رسانی سازمان ها)

آموزش روابط عمومی

کارگاه آموزشی یک روزه « دوره آموزشی روابط عمومی در مدیریت شهری » با هدف ارتقای توانمندی مدیران و کارشناسان روابط عمومی فعال در حوزه مدیریت شهری برای شهرداری پاکدشت توسط احمد باقری مدرس و مشاور دوره های توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه در ساختمان روابط عمومی شهرداری پاکدشت به صورت حضوری برگزار شد.

نقش های روابط عمومی به عنوان متغیر مستقل شامل مولفه های نقش اقناعی، نقش اطلاعی، نقش حل مسأله، نقش مشاوره ای، نقش توسعه مناسبات و نقش آموزش همگانی می باشد. توانایی حفظ، توازن و توسعه عملکردی یک سازمان در بلندمدت ودر نتیجه تداوم رضایت ذینفعان سازمان در طول زمان ازجمله مولفه های اصلی در تحقق پایداری سازمان است.

نقش های روابط عمومی به عنوان متغیر مستقل شامل مولفه های نقش اقناعی، نقش اطلاعی، نقش حل مسأله، نقش مشاوره ای، نقش توسعه مناسبات و نقش آموزش همگانی می باشد. توانایی حفظ، توازن و توسعه عملکردی یک سازمان در بلندمدت ودر نتیجه تداوم رضایت ذینفعان سازمان در طول زمان ازجمله مولفه های اصلی در تحقق پایداری سازمان است.

در همین راستا کارگاه آموزشی " روابط عمومی در مدیریت شهری " به مسئولان و کارشناسان روابط عمومی شهرداری پاکدشت توسط احمد باقری مدرس و مشاور ارتباطات، روابط عمومی و رسانه در قالب 6 ساعت آموزشی به صورت حضوری در ساختمان اصلی روابط عمومی شهرداری پاکدشت برگزار شد.

برخی از مهمترین محورهای آموزشی این دوره:

  • نقش آفرینی روابط عمومی در مدیریت شهری
  • نیازسنجی در موفقیت کار روابط عمومی در ارائه خدمات شهروندی و شهری
  • آشنایی اصول حرفه ای نیاز مخاطبان و ذینفعان در ارائه خدمات شهری و همراهی آنان
  • نقش تولیدمحتوا موثر در روابط عمومی مدیریت شهری
  • سوژه یابی در همراهی افکار عمومی شهروندان با خدمات شهری
  • بایدها و نبایدهای روابط عمومی شهری در انجام ماموریت های ارتباطی
  • آموزش ترسیم شیوه نامه ارتباطی شهری
  • بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود روابط عمومی حوزه های شهری
  • تبلیغات در روابط عمومی شهری
  • نظرسنجی و پایش افکارعمومی در ارائه خدمات شهری

جهت برنامه ریزی دوره های ویژه روابط عمومی شرکت های خصوصی و فعال بازارسرمایه به صورت تدریس حضوری یا آنلاین با شماره 09126944966 تماس حاصل فرمائید.

آموزش دوره خبرنویسی در روابط عمومی

جهت دریافت رزومه مدرس دوره، احمد باقری به وب سایت پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات و روابط عمومی و رسانه مراجعه فرمائید.

 


دریافت
مدت زمان: 42 ثانیه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

گزارش خبر