مدرس و مشاور ارتباطات

احمد باقری / مدرس و مشاور ارتباطات روابط عمومی و مدیریت رسانه

مدرس و مشاور ارتباطات

احمد باقری / مدرس و مشاور ارتباطات روابط عمومی و مدیریت رسانه

مدرس و مشاور ارتباطات

- (مدرس دوره های روابط عمومی حرفه ای در سازمان ها)
- (مشاور و برنامه نویس معرفی مدیران روابط عمومی به سازمان ها)
- (صاحب امتیاز و مدیرمسئول گزارش خبر)
- (مدیر مسئول گروه رسانه های بورس نیوز)
- (رئیس روابط عمومی گروه سرمایه گذاری غدیر)
- (مشاور روابط عمومی صندوق ذخیره کارکنان شهرداری)
- (مشاور رسانه ای ستاد انتخاباتی دولت دوازدهم)
- (مشاور روابط عمومی شرکت پدیده آوران اطلس پارس)
- (مشاور روابط عمومی مدیرعامل لیزینگ دی)
- (مشاور رسانه ای مدیرعامل شرکت ساختمانی تیسا کیش)
- (مشاور رسانه ای مدیرعامل هلدینگ بین المللی توسعه ساختمان)
- (مشاور رسانه ای پروژه ساختمانی البرز مال)
- (مدیر روابط عمومی کشتیرانی ایران مارین سرویس)
- (مسئول روابط عمومی هلدینگ دریایی و حمل و نقل غدیر)
- (فارغ التحصیل رشته مدیریت روابط عمومی در امور رسانه)
- (مسئول روابط عمومی شورای اصناف کشور (اتاق اصناف کشور کنونی )
- (مسئول روابط عمومی بازرسی و نظارت شورای اصناف کشور)
- (مسئول سایت خبری شورای اصناف کشور)
- (مسئول روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی واحد 18)
- (مسئول روابط عمومی اتحادیه حمل و نقل همگانی کشور)
- (دانشجوی برتر سال 88)
- (مسئول انجمن علمی دانشگاه علمی کاربردی)
- (خبرنگار افتخاری 3 رسانه ملی)
- (مجری پروژه های اطلاع رسانی سازمان ها)

دوره آموزشی مدیریت محتوا در روابط عمومی ها؛ از خلاقیت تا موفقیت سعی دارد به فعالان روابط عمومی سازمان ها، دانش و علوم ارتباطی، افکارسنجی، تولید محتوا و اصول مدیریت آن را در سازمان های متبوع آموزش داده و تضمین این موفقیت را در دل ایده پردازی براساس نیاز مخاطبان و  بهره گیری حداکثری از فنون و ابزارهای ارتباط جمعی را همراه کند.

روابط عمومی نوین در سازمان ها و تمامی کسب و کارها تلفیقی از دانش و هنر از حرفه و بهره گیری حداکثری از بنون و ابزارهای نوین ارتباطی با کمترین هزینه ممکنه و با موثرترین بازخورد در نزد مخاطبان و مشتریان بالقوه و بالفعل می باشد.

موفقیت مدیران و فعالان روابط عمومی در عصر ارتباطات با وجود تعدد رسانه ها و نیاز مخاطبان در ایجاد و پرورش خلاقیت و تولد ایده های نو در این عرصه است.

این دوره سعی دارد به فعالان روابط عمومی سازمان ها، دانش و علوم ارتباطی، افکارسنجی، تولید محتوا و اصول مدیریت آن را در سازمان های متبوع آموزش داده و تضمین این موفقیت را در دل ایده پردازی براساس نیاز مخاطبان و بهره گیری حداکثری از فنون و ابزارهای ارتباط جمعی را همراه کند.

 

اصلی ترین سرفصل های این دوره:

 

  • آشنایی با اصول تحقیق، برنامه ریزی و ارزیابی در روابط عمومی ها
  • اهمیت مخاطب شناسی در اثربخشی محتوا
  • ابزارهای مورد نیاز تولیدمحتوای موثر در روابط عمومی ها
  • اصول بهره گیری از خلاقیت و ایده پردازی در محتواسازی با ابزارهای نوین ارتباطی
  • مدیریت و خلاقیت در محتواسازی موثردر روابط عمومی ها
  • طراحی و تولید پیام روابط عمومی ها
  • اهداف تولید محتوای در روابط عمومی ها
  • برنامه ریزی در تولیدمحتوای موثر
  • مدیریت رویدادها و مسیردهی افکارعمومی با هدف اثربخشی پیام سازمان
  • افزایش قدرت اثربخشی محتوا در روابط عمومی در موتورهای جستجو (سئوی محتوا)
  • بهره گیری حداکثری از ابزارهای تولید و انتشار محتوا در روابط عمومی
  • بهینه سازی محتوا در وب سایت سازمانی و شبکه های اجتماعی
  • بسترسازی در خصوص روابط عمومی آنلاین و نوین در سازمان ها براساس نیاز مخاطبان و ظرفیت های موجود

جهت برنامه ریزی دوره های ویژه روابط عمومی شرکت های خصوصی و فعال بازارسرمایه به صورت تدریس حضوری یا آنلاین با شماره 09126944966 تماس حاصل فرمائید.

جهت دریافت رزومه مدرس دوره، احمد باقری به وب سایت پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات و روابط عمومی و رسانه مراجعه فرمائید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

گزارش خبر