یکی از مهمترین ابزارهای تعامل و مشارکت با مخاطبان سازمان، بستر وب سازمانی است که می بایست مدیران و فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی اهمیت و ضرورت بهره گیری از این ابزار اطلاع رسانی و مشارکت در فضای وب را بیاموزند.
با پیشرفت فرآیند اطلاع رسانی و قدرت گرفتن ساختار وب 2 و همچنین روی کارآمدن شبکه های اجتماعی بعنوان بازوی قدرتمند وب سایت های سازمانی، لزوم دانش و مهارت کار با وب سایت سازمانی و شناخت از مراحل دیده شدن محتوای آن در موتورهای جستجو و تجهیز وب سایت ها به آخرین فناوری های نوین ارتباطی جهت افزایش تعاملات و مشارکت مخاطبان در راستای تفاهم و اعتمادسازی افکار عمومی بعنوان یک اصل مهم که در اختیار روابط عمومی ها قرار دارد باید آموزش داده شود.
دوره حرفه ای آموزش مدیریت وب سایت های سازمانی برای مدیران و کارشناسان روابط عمومی در 12 ساعت توسط احمد باقری مدرس و مشاور توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه و همچنین مدرس اولین دوره تخصصی مدیریت سئومحتوا در روابط عمومی برای مدیران و فعالان روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران برگزار شد.
مهمترین مباحث مطرح شده در این دوره می توان به؛
- آموزش تولید محتوای موثر و سئومحور در وبسایت سازمانی
- آموزش طراحی فرم ها، گزارشات، نظرسنجی در وبسایت سازمانی
- آموزش تبدیل وب سایت سازمانی به مرجع رسمی اطلاع رسانی سازمان
- آموزش تعاملی نمودن صفحات و محتوا های مندرج در وب سایت سازمانی
- آموزش ساختار و طراحی سایت استاندارد در چارچوب استانداردهای جهانی
- آموزش پایش افکار عمومی از طریق گوگل آنالیتیکس و کنسول گوگل
- آموزش تولید و بارگذاری محتوای وب سایت و امکانات تعاملی آن
و ... اشاره کرد.
جهت برنامه ریزی دوره های ویژه سازمان ها، شرکت ها و به صورت اختصاصی با شماره تماس 09126944966 هماهنگ فرمائید.
جهت دریافت رزومه مدرس دوره، احمد باقری به وب سایت پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات و روابط عمومی و رسانه مراجعه فرمائید.