مدرس و مشاور ارتباطات

احمد باقری / مدرس و مشاور ارتباطات روابط عمومی و مدیریت رسانه

مدرس و مشاور ارتباطات

احمد باقری / مدرس و مشاور ارتباطات روابط عمومی و مدیریت رسانه

مدرس و مشاور ارتباطات

- (مدرس دوره های روابط عمومی حرفه ای در سازمان ها)
- (مشاور و برنامه نویس معرفی مدیران روابط عمومی به سازمان ها)
- (صاحب امتیاز و مدیرمسئول گزارش خبر)
- (مدیر مسئول گروه رسانه های بورس نیوز)
- (رئیس روابط عمومی گروه سرمایه گذاری غدیر)
- (مشاور روابط عمومی صندوق ذخیره کارکنان شهرداری)
- (مشاور رسانه ای ستاد انتخاباتی دولت دوازدهم)
- (مشاور روابط عمومی شرکت پدیده آوران اطلس پارس)
- (مشاور روابط عمومی مدیرعامل لیزینگ دی)
- (مشاور رسانه ای مدیرعامل شرکت ساختمانی تیسا کیش)
- (مشاور رسانه ای مدیرعامل هلدینگ بین المللی توسعه ساختمان)
- (مشاور رسانه ای پروژه ساختمانی البرز مال)
- (مدیر روابط عمومی کشتیرانی ایران مارین سرویس)
- (مسئول روابط عمومی هلدینگ دریایی و حمل و نقل غدیر)
- (فارغ التحصیل رشته مدیریت روابط عمومی در امور رسانه)
- (مسئول روابط عمومی شورای اصناف کشور (اتاق اصناف کشور کنونی )
- (مسئول روابط عمومی بازرسی و نظارت شورای اصناف کشور)
- (مسئول سایت خبری شورای اصناف کشور)
- (مسئول روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی واحد 18)
- (مسئول روابط عمومی اتحادیه حمل و نقل همگانی کشور)
- (دانشجوی برتر سال 88)
- (مسئول انجمن علمی دانشگاه علمی کاربردی)
- (خبرنگار افتخاری 3 رسانه ملی)
- (مجری پروژه های اطلاع رسانی سازمان ها)

کارگاه دو روزه « معجزه خبرنویسی اثربخش در روابط عمومی ها » با هدف ارتقای توانمندی مدیران و کارشناسان روابط عمومی فعال در حوزه صنایع توسط احمد باقری مدرس و مشاور دوره های توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه در ساختمان روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در بافق یزد به صورت حضوری برگزار شد.

باتوجه به اهمیت و نیاز فرآیند تولید محتوای موثر در چارچوب خبر در ساختار شرکت های صنعتی و همچنین شرکت های فعال بازارسرمایه برای تمامی مدیران و کارشناسان روابط عمومی ، کارگاه آموزشی "معجزه تولید محتوای اثربخش در روابط عمومی ها " به مسئولان و کارشناسان روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در بافق یزد توسط احمد باقری مدرس و مشاور ارتباطات، روابط عمومی و رسانه در قالب کارگاه دو روزه در محل روابط عمومی این شرکت برگزار شد.

مشاور و تدریس روابط عمومی

احمد باقری مدرس دوره به ضرورت شناخت فرآیند تولید محتوا با استانداردهای موتورهای جستجو برای بهتر دیده شدن محتوا تاکید کرده و گفت: با توجه به انبوه محتوای منتشر شده در بسترهای مختلف و وظیفه خطیر مدیریت محتوا در ساختار روابط عمومی ها به خصوص مجموعه های صنعتی و عدم شناخت برخی از مخاطبان از شرایط متنوع در ایجاد و توسعه این نوع از کسب و کارها بعنوان یک معضل ارتباطی بیان می شود لذا متولیان ارتباطات و روابط عمومی این شرکت ها در گام نخست ملزم به شناخت فرآیند تولید محتوای جذاب و تخصصی با هدف بیان عملکرد و اثربخشی آن در موتورهای جستجو هستند.

کاربرد شبکه های اجتماعی در فرآیند سئوی محتوا در روابط عمومی، مدیریت ارتباط با رسانه ها و شبکه ای نمودن تمامی خدمات ارتباطی سازمان با شرکت های تابعه، سازمان های بالادستی و تیم مدیریت شرکت های صنعتی از اهم مباحث تدریس شده در این دوره می توان اشاره کرد.

برخی از مهمترین محورهای این دوره:

- شناسایی و معرفی جایگاه اصلی مخاطب شناسی بعنوان اولین اصل اعتماد سازی در سیستم ارتباطی شرکت های صنعتی

- بهره گیری از ابزارهای نوین ارتباطی و تولیدمحتوا در مشارکت حداکثری مخاطبان شرکت های صنعتی با حداقل هزینه

- ایده پردازی در ارائه سوژ های تولید محتوا و خبرنویسی برای متولیان روابط عمومی براساس ساختار روابط عمومی آنلاین و مخاطب محور

- خبرنویسی و مدیریت محتوای موثر هم راستا با نیاز مخاطبان شرکت های صنعتی

- مدیریت رویدادها و مسیردهی افکارعمومی در اثربخشی حداکثری از برنامه های خبری در شرکت های صنعتی

- افزایش قدرت اثربخشی محتوا در روابط عمومی در موتورهای جستجو (سئومحتوا)

- بهره گیری حداکثری از ابزارهای تولید و انتشار خبر در روابط عمومی

- بهینه سازی محتوا در وب سایت شرکت های صنعتی و شبکه های اجتماعی تحت نظارت روابط عمومی

- بسترسازی در خصوص روابط عمومی آنلاین و نوین در شرکت های صنعتی براساس نیاز مخاطیان و ظرفیت های موجود

جهت برنامه ریزی دوره های ویژه روابط عمومی شرکت های خصوصی و فعال بازارسرمایه به صورت تدریس حضوری یا آنلاین با شماره 09126944966 تماس حاصل فرمائید.

 

جهت دریافت رزومه مدرس دوره، احمد باقری به وب سایت پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات و روابط عمومی و رسانه مراجعه فرمائید

احمد باقری تدریس دوره روابط عمومی.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

گزارش خبر