دوره جامع « خبرنویسی در روابط عمومی ها » با هدف ارتقای توانمندی مدیران و کارشناسان روابط عمومی فعال در سازمان ها و کسب و کارهای خدمات محور توسط احمد باقری مدرس و مشاور دوره های توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه برای مسئولان و کارشناسان روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی استان تهران در ساختمان مرکزی این اداره برگزار شد.
باعنایت به ماهیت اطلاع رسانی دقیق و سریع از خدمات سازمان ها و کسب و کارهای خدمات محور در راستای ایجاد تفاهم و مشارکت حداکثری مخاطبان و مشتریان برند و خدمات آنها بعنوان مهمترین وظیفه روابط عمومی سازمان های خدمات محور، اهمیت و نیاز شناخت فرآیند خبرنویسی و تولید محتوای موثر در ساختار شرکت های خدمات محور برای تمامی مدیران و کارشناسان روابط عمومی الزامی است.
در همین راستا سازمان تامین اجتماعی در شهرستان های استان تهران با برگزاری دوره آموزشی "خبرنویسی در روابط عمومی ها" به مسئولان و کارشناسان روابط عمومی ادارات تامین اجتماعی تحت نظارت استان تهران توسط احمد باقری مدرس و مشاور ارتباطات، روابط عمومی و رسانه در محل ساختمان مرکزی تامین اجتماعی استان تهران برگزار شد.
احمد باقری مدرس دوره به ضرورت شناخت اصول حرفه ای خبرنویسی باتوجه به نیاز مخاطبان و راهبرد ایجاد اعتماد و مشارکت حداکثری مشتریان خدمات در چارچوب استانداردهای موتورهای جستجو برای بهتر دیده شدن محتوا تاکید کرد و گفت: با عنایت به اهمیت همراهی افکار عمومی برای بهره گیری مناسب از خدمات سازمان های خدمات محور و به جهت وجود بسترهای اطلاع رسانی جعلی و گاه با تخریب افکار عمومی در خصوص برندها و سازمان ها، وظیفه خطیر تولید محتوا در قالب خبرنویسی در ساختار روابط عمومی ها بعنوان یک اصل ارتباطی بیان می شود در همین خصوص متولیان ارتباطات و روابط عمومی این شرکت ها در گام نخست ملزم به شناخت فرآیند خبر نویسی و تولید محتوای جذاب و تخصصی با هدف بیان عملکرد و اثربخشی آن در نزد مخاطبان و همچنین انتشار موثر در بسترهای اینترنتی با استانداردهای موتورهای جستجو هستند.
فراگیران با مباحثی همچون اصول خبرنگاری در روابط عمومی، ماهیت خبر، ارکان، عناصر و ارزش های خبری در روابط عمومی ها، سبکهای کلاسیک و نو در تنظیم خبر در روابط عمومی ها ، سوژهیابی و پرداخت سوژه براساس کلمات کلیدی، اصول ابتدایی مصاحبه، نحوه گزارشات خبری اداره، نحوه مصاحبه با رییس اداره و معاونین ، تنظیم گزارشات مهمان و مدعوین ، نحوه تنظیم گزارش خبری از جلسات و هر آنچه که یک فعال روابط عمومی برای تنظیم خبر و گزارشات برای بسترهای در اختیار روابط عمومی نیازمند است.
برخی از مهمترین دستاوردهای این دوره:
- شناسایی و معرفی جایگاه اصلی مخاطب شناسی بعنوان اولین اصل اعتماد سازی در خبرنویسی و تولید محتوای روابط عمومی
- بهره گیری از ابزارهای نوین تولیدمحتوا در مشارکت حداکثری مخاطبان سازمان های خدمات محور با حداقل هزینه
- ایده پردازی در ارائه سوژ های تولید محتوا و خبرنویسی در روابط عمومی براساس نیاز سازمان های خدمات محور
- مدیریت رویدادها و مسیردهی افکارعمومی در اثربخشی حداکثری از تولید محتوای سازمان های خدمات محور
- افزایش قدرت اثربخشی محتوا در روابط عمومی در موتورهای جستجو (سئومحتوا)
- بهره گیری حداکثری از ابزارهای تولید و انتشار محتوا در روابط عمومی
- بهینه سازی محتوا در وب سایت سازمان ها و کسب و کار های خدمات محور و شبکه های اجتماعی تحت نظارت روابط عمومی آنها
جهت دریافت رزومه مدرس دوره «احمد باقری» به وب سایت پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات و روابط عمومی و رسانه مراجعه فرمائید.
جهت برنامه ریزی دوره های ویژه روابط عمومی سازمان ها، شرکت های خصوصی و فعال بازارسرمایه به صورت تدریس حضوری یا آنلاین با شماره تماس 09126944966 هماهنگ فرمائید.