کارگاه آموزشی تخصصی « بایدها و نبایدهای مذاکرات در کسب و کار » ویژه دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه علمی کاربردی واحد 13 توسط احمد باقری مدرس توسعه کسب و کار برگزار شد.
در این دوره به شناخت دانشجویان به مذاکرات اثر بخش و اصولی جهت افزایش موفقیت در کسب و کار و ارتباطات تجاری و شغلی ، ایجاد رابطه اصولی و دراز مدت با طرف های مقابل در مذاکره ، شناخت دام های مذاکراتی و … اشاره شد که در نهایت این فعالیت ها منجر به موفقیت در حوزه های مختلف شغلی ، زندگی و اجتماعی شود .
در این دوره کارگاهی مباحث آموزش اصول و فنون مذاکره فروش که به اعتماد مشتریان و پیروزی در مذاکرات اولیه با مشتریان که به فروش نهایی(Closing) ختم شود ، مطرح شد که مقدمه ای بر افزایش فروش و سود کسب و کار خواهد بود.
در دوره آموزش بایدها و نبایدهای مذاکرات در کسب و کار با تمرکز بر روش های علمی و کاملا کاربردی در وبینار اصول و فنون مذاکره از تجربه آموزش هزاران دانش پذیر و کارکنان و فروشندگان در شرکتهای متعدد و با ارائه تکنیک های موثر به افراد آموزش داده می شود چطور با یادگیری تکنیک های مذاکره اثر بخش و روش های حرفه ای اقناع در مخاطبان به شخصیتی متمایز و فردی موفق در جامعه تبدیل شد .
برخی از مهمترین سرفصل های این دوره را می توان به؛
تبدیل مذاکرات بد به مذاکرات برد برد
ایجاد قدرت دائمی در مذاکرات کاری و اجتماعی
معرفی صحیح محصول و خدمات شرکت
موفقیت در مذاکرات و جلسات
جلوگیری از اشتباهات رایج در مذاکره
ایجاد رابطه های بلند مدت در ارتباطات اجتماعی و کاری
افزایش قدرت نفوذ کلام و اهمیت اصول و فنون مذاکره
شناخت و استفاده صحیح از زبان بدن اشاره کرد.