مدرس و مشاور ارتباطات

احمد باقری / مدرس و مشاور ارتباطات روابط عمومی و مدیریت رسانه

مدرس و مشاور ارتباطات

احمد باقری / مدرس و مشاور ارتباطات روابط عمومی و مدیریت رسانه

مدرس و مشاور ارتباطات

- (مدرس دوره های روابط عمومی حرفه ای در سازمان ها)
- (مشاور و برنامه نویس معرفی مدیران روابط عمومی به سازمان ها)
- (صاحب امتیاز و مدیرمسئول گزارش خبر)
- (مدیر مسئول گروه رسانه های بورس نیوز)
- (رئیس روابط عمومی گروه سرمایه گذاری غدیر)
- (مشاور روابط عمومی صندوق ذخیره کارکنان شهرداری)
- (مشاور رسانه ای ستاد انتخاباتی دولت دوازدهم)
- (مشاور روابط عمومی شرکت پدیده آوران اطلس پارس)
- (مشاور روابط عمومی مدیرعامل لیزینگ دی)
- (مشاور رسانه ای مدیرعامل شرکت ساختمانی تیسا کیش)
- (مشاور رسانه ای مدیرعامل هلدینگ بین المللی توسعه ساختمان)
- (مشاور رسانه ای پروژه ساختمانی البرز مال)
- (مدیر روابط عمومی کشتیرانی ایران مارین سرویس)
- (مسئول روابط عمومی هلدینگ دریایی و حمل و نقل غدیر)
- (فارغ التحصیل رشته مدیریت روابط عمومی در امور رسانه)
- (مسئول روابط عمومی شورای اصناف کشور (اتاق اصناف کشور کنونی )
- (مسئول روابط عمومی بازرسی و نظارت شورای اصناف کشور)
- (مسئول سایت خبری شورای اصناف کشور)
- (مسئول روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی واحد 18)
- (مسئول روابط عمومی اتحادیه حمل و نقل همگانی کشور)
- (دانشجوی برتر سال 88)
- (مسئول انجمن علمی دانشگاه علمی کاربردی)
- (خبرنگار افتخاری 3 رسانه ملی)
- (مجری پروژه های اطلاع رسانی سازمان ها)

تدریس دوره سئومحتوا

از سلسله دوره کارگاهی سئومحتوا در روابط عمومی ها، دوره آموزش تخصصی «کاربرد شبکه های اجتماعی در روابط عمومی » ویژه مسئولان و کارشناسان روابط عمومی برای روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه کشور در 10 جلسه با تدریس احمد باقری مدرس دوره های توسعه کسب و کار، سئومحتوا  و اصول حرفه ای روابط عمومی  سازمان ها برگزار شد.

در این دوره آموزشی که به در خواست سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، در 10 جلسه، اصول بهینه سازی محتوا در موتورهای جستجو (search engine optimization) در روابط عمومی ها، مدیریت تولید محتوای موثر و اثربخش در شبکه های اجتماعی و همچنین نقش روابط عمومی ها در تولید محتوای اثرگذار در بین مخاطبان آموزش داده شد.

با توجه به اینکه تولید محتوا موثری یکی از ارکان تاثیرگذار در مدیریت شبکه های اجتماعی و در ادامه بهبود سئو سایت می باشد در دوره کاربرد شبکه های اجتماعی در روابط عمومی ها، راهکارهایی که بتواند به طور موثر هم باعث بهبود سئو  هم درگیر نمودن مخاطب در جهت اطلاع رسانی بهتر باشد مورد بررس قرار گرفته شد.

تدریس دوره سئومحتوا

 این دوره آموزش با حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.

در راستای اطلاع رسانی موثرتر همواره واحدهای روابط عمومی سازمان ها به دنبال راهکارهای جدید و همچنین با صرفه اقتصادی هستند تا بتوانند اخبار و اطلاعات و طرح های سازمان خود را بهتر و زودتر از دیگر خبرگزاری ها به اطلاع مخاطبین هدف خود برسانند.

برای دستیابی به این هدف استفاده از بسترها،  ابزارها و راهکارهای اطلاع رسانی همچون شبکه های اجتماعی، می تواند واحدهای روابط عمومی را کاراتر از گذشته در مسیر انجام ماموریت های سازمانی خود هدایت نماید.

 بهینه سایت در موتورهای جستجو SEO  و همچنین آشنایی با استراتژی صحیح تولید محتوا می تواند این واحدها را بیش از پیش موفق نماید.

برگزاری دوره آموزشی «کاربرد شبکه های اجتماعی در روابط عمومی» در سازمان برنامه و بودجه کشور با تدریس احمد باقری

از سلسله دوره کارگاهی سئومحتوا در روابط عمومی ها، دوره آموزش تخصصی « کاربرد شبکه های اجتماعی در روابط عمومی » ویژه مسئولان و کارشناسان روابط عمومی برای روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه کشور در 10 جلسه با تدریس احمد باقری مدرس دوره های توسعه کسب و کار، سئومحتوا  و اصول حرفه ای روابط عمومی  سازمان ها برگزار شد.

آموزش دوره های روابط عمومی

جهت برنامه ریزی دوره های ویژه سازمانی و شرکت ها و اختصاصی با شماره تماس 09126944966 هماهنگ فرمائید.

جهت دریافت رزومه مدرس دوره احمد باقری به وب سایت پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات و روابط عمومی و رسانه مراجعه فرمائید.

گزارش خبر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

گزارش خبر