مدرس و مشاور ارتباطات

احمد باقری / مدرس و مشاور ارتباطات روابط عمومی و مدیریت رسانه

مدرس و مشاور ارتباطات

احمد باقری / مدرس و مشاور ارتباطات روابط عمومی و مدیریت رسانه

مدرس و مشاور ارتباطات

- (مدرس دوره های روابط عمومی حرفه ای در سازمان ها)
- (مشاور و برنامه نویس معرفی مدیران روابط عمومی به سازمان ها)
- (صاحب امتیاز و مدیرمسئول گزارش خبر)
- (مدیر مسئول گروه رسانه های بورس نیوز)
- (رئیس روابط عمومی گروه سرمایه گذاری غدیر)
- (مشاور روابط عمومی صندوق ذخیره کارکنان شهرداری)
- (مشاور رسانه ای ستاد انتخاباتی دولت دوازدهم)
- (مشاور روابط عمومی شرکت پدیده آوران اطلس پارس)
- (مشاور روابط عمومی مدیرعامل لیزینگ دی)
- (مشاور رسانه ای مدیرعامل شرکت ساختمانی تیسا کیش)
- (مشاور رسانه ای مدیرعامل هلدینگ بین المللی توسعه ساختمان)
- (مشاور رسانه ای پروژه ساختمانی البرز مال)
- (مدیر روابط عمومی کشتیرانی ایران مارین سرویس)
- (مسئول روابط عمومی هلدینگ دریایی و حمل و نقل غدیر)
- (فارغ التحصیل رشته مدیریت روابط عمومی در امور رسانه)
- (مسئول روابط عمومی شورای اصناف کشور (اتاق اصناف کشور کنونی )
- (مسئول روابط عمومی بازرسی و نظارت شورای اصناف کشور)
- (مسئول سایت خبری شورای اصناف کشور)
- (مسئول روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی واحد 18)
- (مسئول روابط عمومی اتحادیه حمل و نقل همگانی کشور)
- (دانشجوی برتر سال 88)
- (مسئول انجمن علمی دانشگاه علمی کاربردی)
- (خبرنگار افتخاری 3 رسانه ملی)
- (مجری پروژه های اطلاع رسانی سازمان ها)

احمد باقری

در این کارگاه احمد باقری، مدرس  و مشاور روابط عمومی، رسانه و توسعه کسب و کار به مهمترین نکات تخصصی در انجام یک مصاحبه خبری در روابط عمومی ها براساس نیاز مخاطبان سازمانی و جلوگیری از موج های خبری بر علیه  سازمان در زمان بحران پرداخت و بخش عمده سخنان خود را به اصول اولیه پرسش، پاسخ و مدیریت یک مصاحبه خبری حرفه‌ای در ساختار روابط عمومی دولتی اختصاص داد.

وی وجه تمایز مصاحبه حرفه‌ای از سایر مصاحبه‌ها را در نوع مدیریت مصاحبه‌کننده عنوان کرد و افزود: توجه به ارکان مصاحبه مانند موضوع، هدف، مخاطب، رسانه، مصاحبه‌کننده و مصاحبه‌شونده و تسلط به موضوع در انجام یک مصاحبه باتوجه به خطوط و راهبرد سازمانی را بسیار مهم و ضروری بیان نمود.

احمد باقری، شناخت مصاحبه‌شونده را یکی از عوامل مهم در طرح سؤالات و مدیریت فضای حاکم بر مصاحبه دانست و افزود: آشنایی مصاحبه‌کننده با موضوع تعیین شده براساس ابهامات و یا مدیریت بحران در سازمان ها و ایجاد اعتماد به بیان مسئله از سوی روابط عمومی ها، مباحثی است که روند مصاحبه را به سوی حرفه‌ای بودن هدایت می‌کند.

مشاور ارتباطات و مدرس

این مدرس روابط عمومی و رسانه با طرح مباحثی پیرامون حقوق مصاحبه‌شونده و روش‌های ورود به یک مصاحبه اظهار داشت: مصاحبه‌شونده در هنگام مصاحبه در قالب تولید محتوا برای روابط عمومی مجبور به پاسخگویی نیست، بلکه هوشمندی کارشناس و یا مسئول روابط عمومی در قالب مصاحبه‌کننده در دریافت‌ها پاسخ‌های مناسب از عوامل اساسی یک مصاحبه موفق در روابط عمومی های دولتی است.

باقری همچنین از خبرنگاران خواست از طرح پرسش‌های کلی یا پرسش‌هایی که پاسخ روشن دارند، پرهیز کنند.

این دوره دو روزه در مهرماه سالجاری در محل ساختمان آموزش کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران  برای بیش از30 نفر از مسئولان، کارشناسان و کارکنان روابط عمومی این سازمان در سراسر کشوربه صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.

 

احمد باقری

مدرس و مشاور در توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :   09126944966

گزارش خبر

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

گزارش خبر