مدرس و مشاور ارتباطات

احمد باقری / مدرس و مشاور ارتباطات روابط عمومی و مدیریت رسانه

مدرس و مشاور ارتباطات

احمد باقری / مدرس و مشاور ارتباطات روابط عمومی و مدیریت رسانه

مدرس و مشاور ارتباطات

- (مدرس دوره های روابط عمومی حرفه ای در سازمان ها)
- (مشاور و برنامه نویس معرفی مدیران روابط عمومی به سازمان ها)
- (صاحب امتیاز و مدیرمسئول گزارش خبر)
- (مدیر مسئول گروه رسانه های بورس نیوز)
- (رئیس روابط عمومی گروه سرمایه گذاری غدیر)
- (مشاور روابط عمومی صندوق ذخیره کارکنان شهرداری)
- (مشاور رسانه ای ستاد انتخاباتی دولت دوازدهم)
- (مشاور روابط عمومی شرکت پدیده آوران اطلس پارس)
- (مشاور روابط عمومی مدیرعامل لیزینگ دی)
- (مشاور رسانه ای مدیرعامل شرکت ساختمانی تیسا کیش)
- (مشاور رسانه ای مدیرعامل هلدینگ بین المللی توسعه ساختمان)
- (مشاور رسانه ای پروژه ساختمانی البرز مال)
- (مدیر روابط عمومی کشتیرانی ایران مارین سرویس)
- (مسئول روابط عمومی هلدینگ دریایی و حمل و نقل غدیر)
- (فارغ التحصیل رشته مدیریت روابط عمومی در امور رسانه)
- (مسئول روابط عمومی شورای اصناف کشور (اتاق اصناف کشور کنونی )
- (مسئول روابط عمومی بازرسی و نظارت شورای اصناف کشور)
- (مسئول سایت خبری شورای اصناف کشور)
- (مسئول روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی واحد 18)
- (مسئول روابط عمومی اتحادیه حمل و نقل همگانی کشور)
- (دانشجوی برتر سال 88)
- (مسئول انجمن علمی دانشگاه علمی کاربردی)
- (خبرنگار افتخاری 3 رسانه ملی)
- (مجری پروژه های اطلاع رسانی سازمان ها)

احمد باقری مشاور ارتباطات و روابط عمومی

تنظیم و صدور بیانیه ها

از نظر ارزش های خبری نباید بی‌اهمیت و کم‌ارزش باشند و به لحاظ زمانی هم اطلاعات غیر قابل استفاده نباشد مضافاً براینکه بیانیه‌ها، سازمان مدار و شخصیت مدار نباشد.

مدیریت نشست های خبری و مصاحبه‌های مطبوعاتی و رادیو تلویزیون

 برای برگزاری این نشست ها باید سه عنصر زیر را در نظر گرفت:

زمان مناسب برای برگزاری نشست ها

مشخص کردن مصاحبه شونده، موضوع، محل، ساعت و هدف مصاحبه

دوسویه کردن ارتباط و ایجاد امکان گفت و گو بین مقامات و روزنامه‌نگاران.

 

پاسخگویی به سؤالات و مراجعات خبرنگاران و ارایه اطلاعات مورد نیاز به آنها و هماهنگی مصاحبه‌های اختصاصی

به جهت برقراری رابطه سالم، لازم است اطلاع‌رسانی فقط به مواردی که سازمان ضروری تشخیص می‌دهد محدود نشود و به سوالات، ابهامات و شایعه‌های موجود در سطح جامعه به طور مناسب پاسخ داده شود.

 

تهیه جوابیه برای رسانه‌ها در قالب «توضیح»، «تکذیب»، «تصحیح»

توضیح؛ در شرایطی لازم است که خبری از سازمان به صورت ناقص، مبهم و نارسا درج شده باشد.

تکذیب؛ شدیدترین نوع پاسخگویی روابط‌عمومی‌ها به رسانه‌هاست که با انتشار آن روابط عمومی می‌کوشد که کل اطلاعات منتشر شده را به طور کلی انکار کند.

تصحیح؛ به مواردی مربوط می‌شود که اخبار منتشر شده حاوی پاره‌ای اطلاعات نادرست و درست بوده که به هم آمیخته شده و در یک خبر درج شده است که روابط عمومی به اطلاعات درست تأکید و اطلاعات نادرست را تصحیح می‌کند.

 

تولید اخبار ابتکاری

تشابه: با استفاده از اصل تشابه روابط عمومی می‌تواند به تولید ابتکاری و اختیاری شبیه به آنچه در سایر سازمان ها حادث شده است اقدام نماید.

تعارض: این بخش نقطه مقابل تشابه است در واقع روابط عمومی سعی دارد از اقداماتی که سبب شکست دیگر سازمان ها شده درس گرفته و در خلاف جهت آن حرکت کند.

تعمیم: با استفاده از این اصل رویدادها و عملکردهای مشابه در سایر سازمانها را به سازمان متبوع خود تعمیم می‌دهیم. تعمیم، حالت کلی‌تری نسبت به تشابه است.

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

نظرات  (۱)

اللهم عجل لولیک الفرج

پاسخ:
آمین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

گزارش خبر