مدرس و مشاور ارتباطات

احمد باقری / مدرس و مشاور ارتباطات روابط عمومی و مدیریت رسانه

مدرس و مشاور ارتباطات

احمد باقری / مدرس و مشاور ارتباطات روابط عمومی و مدیریت رسانه

مدرس و مشاور ارتباطات

- (مدرس دوره های روابط عمومی حرفه ای در سازمان ها)
- (مشاور و برنامه نویس معرفی مدیران روابط عمومی به سازمان ها)
- (صاحب امتیاز و مدیرمسئول گزارش خبر)
- (مدیر مسئول گروه رسانه های بورس نیوز)
- (رئیس روابط عمومی گروه سرمایه گذاری غدیر)
- (مشاور روابط عمومی صندوق ذخیره کارکنان شهرداری)
- (مشاور رسانه ای ستاد انتخاباتی دولت دوازدهم)
- (مشاور روابط عمومی شرکت پدیده آوران اطلس پارس)
- (مشاور روابط عمومی مدیرعامل لیزینگ دی)
- (مشاور رسانه ای مدیرعامل شرکت ساختمانی تیسا کیش)
- (مشاور رسانه ای مدیرعامل هلدینگ بین المللی توسعه ساختمان)
- (مشاور رسانه ای پروژه ساختمانی البرز مال)
- (مدیر روابط عمومی کشتیرانی ایران مارین سرویس)
- (مسئول روابط عمومی هلدینگ دریایی و حمل و نقل غدیر)
- (فارغ التحصیل رشته مدیریت روابط عمومی در امور رسانه)
- (مسئول روابط عمومی شورای اصناف کشور (اتاق اصناف کشور کنونی )
- (مسئول روابط عمومی بازرسی و نظارت شورای اصناف کشور)
- (مسئول سایت خبری شورای اصناف کشور)
- (مسئول روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی واحد 18)
- (مسئول روابط عمومی اتحادیه حمل و نقل همگانی کشور)
- (دانشجوی برتر سال 88)
- (مسئول انجمن علمی دانشگاه علمی کاربردی)
- (خبرنگار افتخاری 3 رسانه ملی)
- (مجری پروژه های اطلاع رسانی سازمان ها)

احمد باقری مدرس بازاریابی

بیان مفهوم و درک موضوع مزایا و ویژگی های محصولات و یا خدماتی که می فروشید برای موفقیت مدیران بازاریابی و فروش یک امر ضروری است.


- ویژگی ها با "محصولات" در ارتباطند.
- مزایا با
"خریداران احتمالی" در ارتباطند.


هر چیزی که مستقیماً محصول را توصیف می کند، یک ویژگی است. مثلاً سطح ظاهری، رنگ یا نوع ساخت محصول خود را توصیف کنید، این ها ویژگی هستند و همین طور اگر در مورد قدرت موتور، مقدار آمپر، توان، ظرفیت یا استحکام محصولتان صحبت کنید، این ها ویژگی هستند.
اگر شما تولیدکننده این محصول باشید، همه این موارد ممکن است برایتان بسیار مهیج و جذاب باشند، اما این ها ارزش کمی در
بازاریابی محصولتان دارند.


شما هرگز نباید این را برعهده خریداران احتمالی بگذارید که از ویژگی عنوان شده محصول، مزیت آن را برداشت کنند.

 این وظیفه شماست و باید آن را در پیام های بازاریابیتان بیان کنید.


تفسیرو ارزیابی ویژگی های محصولات و خدمات به عنوان مزایای مخاطبان با سلایق مختلف امر ضروری است.

 

وظیفه مدیران و مسئولان فروش و بازاریابی سازمان ها و شرکت ها، آسان سازی فرآیند خرید مردم از محصولاتی است که می فروشید.

شما باید دریابید که چطور ویژگی یک محصول ممکن است به عنوان مزیتی حقیقی و درست برای شخصی که از شما خرید می کند تفسیر شود.

این فرآیند بسیار مهم و حیاتی است و اگر از آن غفلت کنید، هرکارکنید که در بازاریابیتان انجام دهید در نهایت به شکست می انجامد.
به مزایا دقت فراوان داشته باشید!

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

گزارش خبر