مدرس و مشاور ارتباطات

احمد باقری / مدرس و مشاور ارتباطات روابط عمومی و مدیریت رسانه

مدرس و مشاور ارتباطات

احمد باقری / مدرس و مشاور ارتباطات روابط عمومی و مدیریت رسانه

مدرس و مشاور ارتباطات

- (مدیر مسئول گروه رسانه های بورس نیوز)
- (رئیس روابط عمومی گروه سرمایه گذاری غدیر)
- (مشاور روابط عمومی صندوق ذخیره کارکنان شهرداری)
- (مشاور رسانه ای ستاد انتخاباتی دولت دوازدهم)
- (مشاور روابط عمومی شرکت پدیده آوران اطلس پارس)
- (مشاور روابط عمومی مدیرعامل لیزینگ دی)
- (مشاور رسانه ای مدیرعامل شرکت ساختمانی تیسا کیش)
- (مشاور رسانه ای مدیرعامل هلدینگ بین المللی توسعه ساختمان)
- (مشاور رسانه ای پروژه ساختمانی البرز مال)
- (مدیر روابط عمومی کشتیرانی ایران مارین سرویس)
- (مسئول روابط عمومی هلدینگ دریایی و حمل و نقل غدیر)
- (فارغ التحصیل رشته مدیریت روابط عمومی در امور رسانه)
- (مسئول روابط عمومی شورای اصناف کشور (اتاق اصناف کشور کنونی )
- (مسئول روابط عمومی بازرسی و نظارت شورای اصناف کشور)
- (مسئول سایت خبری شورای اصناف کشور)
- (مسئول روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی واحد 18)
- (مسئول روابط عمومی اتحادیه حمل و نقل همگانی کشور)
- (دانشجوی برتر سال 88)
- (مسئول انجمن علمی دانشگاه علمی کاربردی)
- (خبرنگار افتخاری 3 رسانه ملی)
- (مجری پروژه های اطلاع رسانی سازمان ها)

مدرس و مشاور روابط عمومی

برنامه جامع روابط عمومی برگرفته از سیاستهای اطلاع رسانی دولت و به منظور انطباق هرچه بیشتر فعالیت ها با آیین‌نامه نحوه فعالیت، وظایف و اختیارات روابط‌عمومی دستگاههای اجرایی تهیه و تدوین شده است.

این برنامه در 4 محور و 51 برنامه عملیاتی پایه ریزی شده است. اجرای هریک از برنامه های عملیاتی در یک برنامه زمان بندی یکساله انجام خواهد شد .

مدرس و مشاور ارتباطات

 

1- محور ارتباطات:

مدیریت هر سازمانی، با بهره گیری از مجراهای مناسب ارتباطی می تواند به بهترین وجه فعالیت ها و اقدامات خود را منعکس نموده و در این زمینه به اطلاع رسانی بپردازد. با استفاده از این مجراها و نیز تدوین سیاستهای مناسب ارتباطی می توان نگرش مثبت در بین  مخاطبان ایجاد و آنان را به استفاده از خدمات و تسهیلات ترغیب نمود. محور ارتباطات بر پایه ارتباطات برون سازمانی و درون سازمانی و شامل 9 برنامه عملیاتی  است.

 1-1-  ارتباطات برون سازمانی:

1-1-1-    ایجاد مجراهای مناسب برای برقراری ارتباط مستقیم بین اقشار مختلف مخاطبان و  وزارتخانه از جمله تلفن گویای شبانه روزی ، صندوق ارتباط مستقیم و ...

1-1-2- برقراری امکان ملاقات حضوری برای مخاطبان متقاضی با مدیران و مسئولان بخشهای مختلف

1-1-3- تجزیه و تحلیل پیامهای مختلف مخاطبان از قبیل شکایات ، انتقادات ، پیشنهادها و سئوال ها و درخواست ها و ارائه گزارش های دوره ای به   مسئولین بخشهای مختلف وزارتخانه

1-1-4-    پیگیری پاسخ پیامهای از قسمتهای مربوطه و ارائه پاسخ ها به آنان از طرق مختلف

1-1-5- برقراری ارتباط با شرکتها و موسسات همسان برای بهره گیری از تجارب آنان .

 

1-2- ارتباطات درون سازمانی:

1-2-1- ایجاد مجراهای مناسب ارتباطی برای برقراری ارتباط مستقیم بین کارکنان و مدیریت از قبیل تلفن، صندوق و...

1-2-2- برقراری امکان ملاقات حضوری کارکنان بامسئولین

1-2-3-   برگزاری جلسات گفت و شنود بین مدیریت و کارکنان بخشهای مختلف

1-2-4-   پیگیری مشکلات مطرح شده توسط کارکنان با هماهنگی دفاتر مدیریت ها

 

احمد باقری مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی