مدرس و مشاور ارتباطات

احمد باقری / مدرس و مشاور ارتباطات روابط عمومی و مدیریت رسانه

مدرس و مشاور ارتباطات

احمد باقری / مدرس و مشاور ارتباطات روابط عمومی و مدیریت رسانه

مدرس و مشاور ارتباطات

- (مدرس دوره های روابط عمومی حرفه ای در سازمان ها)
- (مشاور و برنامه نویس معرفی مدیران روابط عمومی به سازمان ها)
- (صاحب امتیاز و مدیرمسئول گزارش خبر)
- (مدیر مسئول گروه رسانه های بورس نیوز)
- (رئیس روابط عمومی گروه سرمایه گذاری غدیر)
- (مشاور روابط عمومی صندوق ذخیره کارکنان شهرداری)
- (مشاور رسانه ای ستاد انتخاباتی دولت دوازدهم)
- (مشاور روابط عمومی شرکت پدیده آوران اطلس پارس)
- (مشاور روابط عمومی مدیرعامل لیزینگ دی)
- (مشاور رسانه ای مدیرعامل شرکت ساختمانی تیسا کیش)
- (مشاور رسانه ای مدیرعامل هلدینگ بین المللی توسعه ساختمان)
- (مشاور رسانه ای پروژه ساختمانی البرز مال)
- (مدیر روابط عمومی کشتیرانی ایران مارین سرویس)
- (مسئول روابط عمومی هلدینگ دریایی و حمل و نقل غدیر)
- (فارغ التحصیل رشته مدیریت روابط عمومی در امور رسانه)
- (مسئول روابط عمومی شورای اصناف کشور (اتاق اصناف کشور کنونی )
- (مسئول روابط عمومی بازرسی و نظارت شورای اصناف کشور)
- (مسئول سایت خبری شورای اصناف کشور)
- (مسئول روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی واحد 18)
- (مسئول روابط عمومی اتحادیه حمل و نقل همگانی کشور)
- (دانشجوی برتر سال 88)
- (مسئول انجمن علمی دانشگاه علمی کاربردی)
- (خبرنگار افتخاری 3 رسانه ملی)
- (مجری پروژه های اطلاع رسانی سازمان ها)

دوره جامع «اصول حرفه ای تکریم ارباب رجوع و مشتری مداری» با هدف ارتقای توانمندی مدیران و کارشناسان واحدهای حراست و ارتباطات فعال در سازمان ها و کسب و کارهای خدمات محور توسط احمد باقری مدرس و مشاور دوره های توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه برای مسئولان و کارشناسان حراست سازمان بازنشستگی کشوری در ساختمان مرکزی این سازمان در میدان فاطمی برگزار شد.

باعنایت به اهمیت و اثربخشی ارتباطات دوسویه و موثر با مشتریان بالاخص در زمان مراجعه حضوری در تمامی سازمان ها و کسب و کارهای خدمات محور بعنوان یک اصل بی بدیل در راستای ایجاد تفاهم، مشارکت و رضایتمندی حداکثری مخاطبان و مشتریان برند و خدمات آنها که مطرح است، در همین راستا سازمان بازنشستگی کشوری با برگزاری دوره آموزشی " اصول حرفه ای تکریم ارباب رجوع و مشتری مداری " به مسئولان و کارشناسان واحد حراست سازمان توسط احمد باقری مدرس و مشاور ارتباطات، روابط عمومی و رسانه در محل ساختمان مرکزی این سازمان در میدان فاطمی برگزارنمود.

این دوره با هدف افزایش دانش شرکت کنندگان در زمینه مبانی نظری طرح تکریم و تغییر نگرش و ارتقای مهارت های آنان در پاسخگویی و ایجاد نگرش مثبت در برخورد مناسب با ارباب رجوع برپا گردید.

احمد باقری مدرس و مشاور ارتباطات، روابط عمومی و رسانه در خصوص ارائه این دوره آموزشی در صندوق بازنشستگی کشوری افزود: در این دوره آموزشی کارکنان با ارتباط فلسفه وجودی سازمان‌ها با ارباب‌رجوع، اهمیت ارباب‌رجوع در سازمان‌ها، مسئولیت کارکنان در مقابل ارباب‌رجوع، الزامات و قوانین طرح تکریم ارباب‌رجوع، علل نارضایتی ارباب‌رجوع در سازمان‌ها و راهکارهای حفظ و افزایش رضایتمندی ارباب‌رجوع و هنر و مهارت‌های ارتباطی مورد نیاز در رفتار با ارباب‌رجوع آشنا می‌شوند.

مدرس دوره حرفه ای ارتباطات و روابط عمومی در سازمان ها در مورد ضرورت برگزاری اینگونه دوره‌های آموزشی تصریح کرد: جمعیت قابل توجهی از ارباب‌رجوع‌های این نهاد را افراد سالمند، ناتوان، معلول، از کار افتاده، بیمار و زنان سرپرست خانوار با طیف وسیعی از مشکلات مختلف تشکیل می‌دهند، به‌نحوی که بسیاری از آنان از حداقل سواد خواندن و نوشتن برخوردار نیستند.

وی افزود: این افراد فاقد مهارت‌های لازم در پیگیری امور خود در اداره‌ها و سازمان‌ها هستند و گذشته از این به‌دلیل تنوع خدمات این نهاد و ماهیت خدمات حمایتی و نسبت بالای تعداد خدمات گیرندگان به تعداد کارکنان، برگزاری این دوره از اهمیت خاصی برخوردار است.

احمد باقری اظهار داشت: تکریم انسان‌ها در راستای تکریم خدا است از این‌رو در تمام برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها باید رضایت ارباب‌رجوع به‌ عنوان یک اصل مدنظر قرار گیرد.

مشاور ارتباطات در سازمان ها با اشاره به علل نارضایتی ارباب‌رجوع گفت: بخشی از علل نارضایتی ارباب‌رجوع را در هر سازمان مسائل کلان فراسازمانی و بخشی دیگر را مشکلات درون‌سازمانی تشکیل می‌دهد که به سطوح مختلف سازمانی مربوط می‌شود.

وی ادامه داد: ‌بخشی دیگر از نارضایتی ارباب‌رجوع نیز به ‌خود ارباب‌رجوع، سطح توقعات و پایبندی وی به قوانین و مقررات اداره‌ها و سازمان‌ها، مهارت‌های ارتباطی و رفتاری وی و توانایی و مهارت لازم در اخذ خدمات از سازمان‌ها مرتبط است و در این میان بخش مهمی که جنبه رفتاری دارد به کارکنان و فرهنگ سازمانی هر سازمان مربوط است.

احمد باقری رضایت ارباب‌رجوع را یک امر نسبی و متغیر دانست و خاطرنشان کرد: ‌تحقق رضایت همه افراد به‌طور کامل و صد درصد امکان‌پذیر نیست و همواره برخی از افراد تحت هر شرایط در مطلوب ترین وضعیت نیز ممکن است ابراز نارضایتی کنند اما این به ‌معنی عدم برنامه‌ریزی سازمان‌ها در تکریم مردم و ارباب‌رجوع نیست.

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

جهت دریافت رزومه مدرس دوره «احمد باقری» به وب سایت پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات و روابط عمومی و رسانه مراجعه فرمائید.

جهت برنامه ریزی دوره های ویژه روابط عمومی سازمان ها، شرکت های خصوصی و فعال بازارسرمایه به صورت تدریس حضوری یا آنلاین با شماره تماس 09126944966 هماهنگ فرمائید.

تدریس روابط عمومی حرفه ای

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

گزارش خبر