مدرس و مشاور ارتباطات

احمد باقری / مدرس و مشاور ارتباطات روابط عمومی و مدیریت رسانه

مدرس و مشاور ارتباطات

احمد باقری / مدرس و مشاور ارتباطات روابط عمومی و مدیریت رسانه

مدرس و مشاور ارتباطات

- (مدرس دوره های روابط عمومی حرفه ای در سازمان ها)
- (مشاور و برنامه نویس معرفی مدیران روابط عمومی به سازمان ها)
- (صاحب امتیاز و مدیرمسئول گزارش خبر)
- (مدیر مسئول گروه رسانه های بورس نیوز)
- (رئیس روابط عمومی گروه سرمایه گذاری غدیر)
- (مشاور روابط عمومی صندوق ذخیره کارکنان شهرداری)
- (مشاور رسانه ای ستاد انتخاباتی دولت دوازدهم)
- (مشاور روابط عمومی شرکت پدیده آوران اطلس پارس)
- (مشاور روابط عمومی مدیرعامل لیزینگ دی)
- (مشاور رسانه ای مدیرعامل شرکت ساختمانی تیسا کیش)
- (مشاور رسانه ای مدیرعامل هلدینگ بین المللی توسعه ساختمان)
- (مشاور رسانه ای پروژه ساختمانی البرز مال)
- (مدیر روابط عمومی کشتیرانی ایران مارین سرویس)
- (مسئول روابط عمومی هلدینگ دریایی و حمل و نقل غدیر)
- (فارغ التحصیل رشته مدیریت روابط عمومی در امور رسانه)
- (مسئول روابط عمومی شورای اصناف کشور (اتاق اصناف کشور کنونی )
- (مسئول روابط عمومی بازرسی و نظارت شورای اصناف کشور)
- (مسئول سایت خبری شورای اصناف کشور)
- (مسئول روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی واحد 18)
- (مسئول روابط عمومی اتحادیه حمل و نقل همگانی کشور)
- (دانشجوی برتر سال 88)
- (مسئول انجمن علمی دانشگاه علمی کاربردی)
- (خبرنگار افتخاری 3 رسانه ملی)
- (مجری پروژه های اطلاع رسانی سازمان ها)

از سلسله دوره کارگاهی سئومحتوا در روابط عمومی ها، دوره آموزش تخصصی «محتواسازی اثربخش در شبکه های اجتماعی» ویژه مسئولان و کارشناسان روابط عمومی برای روابط عمومی فناوری اطلاعات شهرداری تهران در 16 ساعت با تدریس احمد باقری مدرس دوره های توسعه کسب و کار، سئومحتوا و اصول حرفه ای روابط عمومی سازمان ها برگزار شد.

استراتژی این دوره آموزشی آشنایی مدیریت تولید محتوای موثر و اثربخش در شبکه های اجتماعی با هدف اصول بهینه سازی محتوا در موتورهای جستجو (search engine optimization) در روابط عمومی ها و همچنین تغییر ساختار روابط عمومی های سنتی به نوین از طریق اثربخشی تولید محتوا در بین مخاطبان آموزش داده شد.

با توجه به اینکه تولید محتوای جذاب و تخصصی، مهمترین رکن تاثیرگذار در مدیریت محتوای شبکه های اجتماعی و در ادامه آن بهبود سئو وبسایت سازمانی در این فرآیند مورد بررسی و آموزش داده شد.

در بخشی دیگر؛ دوره آموزش حرفه ای «محتواسازی اثربخش در شبکه های اجتماعی» در خصوص بازاریابی محتوا، برند و پرسونا، گردونه بازاریابی و سفر مشتری و همچنین تولید محتوا با در نظر گرفتن استراتژی‌های شبکه‌های اجتماعی، هم راستا با ماموریت‌های سازمان، هدف‌گذاری و چگونگی هدف‌گذاری و بودجه‌بندی آن، طرح موضوع شد.

به اصول حرفه ای رصد کردن و اطلاع یابی از سناریوهای شبکه‌های اجتماعی و مدیریت و ایجاد تعامل سازنده میان سازمان متبوع و مخاطبان هدف از دیگر اهداف دوره می توان اشاره کرد.

در گام بعدی اصول تولید محتوا و نحوه اجرای تکنیک‌های تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی و در نهایت ارزیابی شاخص‌های شبکه های اجتماعی و در نهایت قدرت بخشیدن وبسایت سازمانی بعنوان مرجع و ویترین سازمان از طریق اثربخشی محتوا در شبکه های اجتماعی در این دوره ارائه گردید.

برای دستیابی به این هدف استفاده از بسترها، ابزارها و راهکارهای اطلاع رسانی همچون شبکه های اجتماعی، می تواند واحدهای روابط عمومی را کاربردی تر از گذشته در مسیر انجام ماموریت های سازمانی خود هدایت نماید.

بهینه سازی محتوا در موتورهای جستجو SEO و همچنین آشنایی با استراتژی صحیح تولید محتوا می تواند این واحدها را بیش از پیش موفق نماید.

مدیر و مشاور ارتباطات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

گزارش خبر