مدرس و مشاور ارتباطات

احمد باقری / مدرس و مشاور ارتباطات روابط عمومی و مدیریت رسانه

مدرس و مشاور ارتباطات

احمد باقری / مدرس و مشاور ارتباطات روابط عمومی و مدیریت رسانه

مدرس و مشاور ارتباطات

- (مدرس دوره های روابط عمومی حرفه ای در سازمان ها)
- (مشاور و برنامه نویس معرفی مدیران روابط عمومی به سازمان ها)
- (صاحب امتیاز و مدیرمسئول گزارش خبر)
- (مدیر مسئول گروه رسانه های بورس نیوز)
- (رئیس روابط عمومی گروه سرمایه گذاری غدیر)
- (مشاور روابط عمومی صندوق ذخیره کارکنان شهرداری)
- (مشاور رسانه ای ستاد انتخاباتی دولت دوازدهم)
- (مشاور روابط عمومی شرکت پدیده آوران اطلس پارس)
- (مشاور روابط عمومی مدیرعامل لیزینگ دی)
- (مشاور رسانه ای مدیرعامل شرکت ساختمانی تیسا کیش)
- (مشاور رسانه ای مدیرعامل هلدینگ بین المللی توسعه ساختمان)
- (مشاور رسانه ای پروژه ساختمانی البرز مال)
- (مدیر روابط عمومی کشتیرانی ایران مارین سرویس)
- (مسئول روابط عمومی هلدینگ دریایی و حمل و نقل غدیر)
- (فارغ التحصیل رشته مدیریت روابط عمومی در امور رسانه)
- (مسئول روابط عمومی شورای اصناف کشور (اتاق اصناف کشور کنونی )
- (مسئول روابط عمومی بازرسی و نظارت شورای اصناف کشور)
- (مسئول سایت خبری شورای اصناف کشور)
- (مسئول روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی واحد 18)
- (مسئول روابط عمومی اتحادیه حمل و نقل همگانی کشور)
- (دانشجوی برتر سال 88)
- (مسئول انجمن علمی دانشگاه علمی کاربردی)
- (خبرنگار افتخاری 3 رسانه ملی)
- (مجری پروژه های اطلاع رسانی سازمان ها)

مشاور ارتباطات

در دنیای دیجیتال امروز، یکی از راه‌هایی که جهت موفقیت در فضای آنلاین کسب‌ وکارها انتخاب می‌شود، دیده شدن محتوا ها و کلمات کلیدی هر کسب و کار از طریق موتورهای جستجو و مهم‌تر از همه گوگل است.

هم‌چنان این موتور جستجو، دروازه اصلی برای دستیابی به این اهداف بازاریابی اینترنتی(دیجیتال مارکتینگ) محسوب می‌شود.

با اجرای یک استراتژی جامع سئو، ایجاد محتوای باکیفیت و مرتبط و استفاده از قدرت رسانه‌های اجتماعی و تبلیغات آنلاین، می‌توانید به‌میزان قابل‌توجهی، امکان دیده‌شدن خود را در نتایج جستجوی گوگل افزایش دهید.

درک و استفاده از آخرین روندهای سئو نیز می‌تواند نقش مهمی در هدایت ترافیک ارگانیک به وب‌سایت شما داشته باشد.

با اولویت‌بندی این استراتژی‌های کلیدی، این فرصت را به دست می‌آورید تا حضور آنلاین خود را افزایش دهید و ترافیک ارزشمندی را از گوگل جذب کنید.

یم فنی سئوی محتوا در گزارش خبر بعنوان نخستین رسانه سئومحور در ایران در نظر دارد برای تمامی صاحبان کسب و کار که دارای وبسایت رسمی برای معرفی و فروش محصولات خود فعالیت دارند در قالب مشاوره و اجرای برنامه های بهینه سازی محتوا در وب سایت سازمانی با سرفصل اقدامات ذیل ارائه خدمات نماید.

 

 

  • افزایش بازدید سایت از طریق محتوا
  • استفاده از کلمات کلیدی هدفمند در محتوا
  • تولید محتوای جدید برای افزایش بازدید سایت
  • بهینه‌سازی یا بازنویسی محتوای قبلی
  • استفاده از عنوان‌های جذاب
  • افزایش بازدید سایت از طریق سئو و ورودی ارگانیک
  • بهبود تصاویر
  • نوشتن Alt تصاویر
  • استفاده از لینک‌های داخلی
  • استفاده از لینک‌بیلدینگ صحیح
  • افزایش بازدید سایت از طریق شبکه‌های اجتماعی
  • پخش محتوای تصویری جذاب

تمامی دستاوردها و نتایج بهینه سازی محتوا در وب سایت های مورد قرارداد در مدت زمان 30 روز (یکماه) قابل رویت در صفحه اول گوگل خواهد شد.

مشاور ارتباطات

پیشنهاد ویژه تیم فنی پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره ارتباطات و رسانه:

  • ده ساعت مشاوره رایگان ( ارزش هر ساعت مشاوره یک میلیون تومان)
  • راه اندازی درگاه خبری با نام برند و یا صاحبان کسب و کار در اولین و تنها رسانه سئومحور در ایران (گزارش خبر) به صورت رایگان ( ارزش اشتراک در این رسانه ماهانه 5 میلیون تومان)
  • عودت کل هزینه قرارداد در صورت تحقق نیافتن اهداف بهینه سازی محتوای وب سایت

جهت اطلاعات بیشتر و از آغاز همکاری به شماره 09126944966 تماس حاصل فرمائید.

همچنین جهت اطلاع از سوابق اجرایی مدیر ارشد پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره ارتباطات و رسانه بر روی عنوان احمد باقری کلیک کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

گزارش خبر