مدرس و مشاور ارتباطات

احمد باقری / مدرس و مشاور ارتباطات روابط عمومی و مدیریت رسانه

مدرس و مشاور ارتباطات

احمد باقری / مدرس و مشاور ارتباطات روابط عمومی و مدیریت رسانه

مدرس و مشاور ارتباطات

- (مدرس دوره های روابط عمومی حرفه ای در سازمان ها)
- (مشاور و برنامه نویس معرفی مدیران روابط عمومی به سازمان ها)
- (صاحب امتیاز و مدیرمسئول گزارش خبر)
- (مدیر مسئول گروه رسانه های بورس نیوز)
- (رئیس روابط عمومی گروه سرمایه گذاری غدیر)
- (مشاور روابط عمومی صندوق ذخیره کارکنان شهرداری)
- (مشاور رسانه ای ستاد انتخاباتی دولت دوازدهم)
- (مشاور روابط عمومی شرکت پدیده آوران اطلس پارس)
- (مشاور روابط عمومی مدیرعامل لیزینگ دی)
- (مشاور رسانه ای مدیرعامل شرکت ساختمانی تیسا کیش)
- (مشاور رسانه ای مدیرعامل هلدینگ بین المللی توسعه ساختمان)
- (مشاور رسانه ای پروژه ساختمانی البرز مال)
- (مدیر روابط عمومی کشتیرانی ایران مارین سرویس)
- (مسئول روابط عمومی هلدینگ دریایی و حمل و نقل غدیر)
- (فارغ التحصیل رشته مدیریت روابط عمومی در امور رسانه)
- (مسئول روابط عمومی شورای اصناف کشور (اتاق اصناف کشور کنونی )
- (مسئول روابط عمومی بازرسی و نظارت شورای اصناف کشور)
- (مسئول سایت خبری شورای اصناف کشور)
- (مسئول روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی واحد 18)
- (مسئول روابط عمومی اتحادیه حمل و نقل همگانی کشور)
- (دانشجوی برتر سال 88)
- (مسئول انجمن علمی دانشگاه علمی کاربردی)
- (خبرنگار افتخاری 3 رسانه ملی)
- (مجری پروژه های اطلاع رسانی سازمان ها)

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

دوره جامع «خبرنگاری بحران» با هدف ارتقای توانمندی مدیران و کارشناسان روابط عمومی نواحی و ایستگاه های راه آهن در سراسر کشور در هنگام وقوع بحران‌های مختلف توسط احمد باقری مدرس و مشاور دوره های توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه برگزار در ساختمان آموزش راه آهن جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

باتوجه به اهمیت مدیریت بحران و انعکاس اخبار مربوط به این حوزه در صنعت ریلی، شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران برای مدیران و کارشناسان روابط عمومی تمامی مراکز و ایستگاه های راه آهن سراسر کشور دوره آموزشی  با تدریس احمد باقری مدرس و مشاور ارتباطات، روابط عمومی و رسانه برگزار کرد.

احمد باقری در این دوره به ضرورت شناخت بحران تاکید کرده و گفت: ما نمی‌دانیم بحران کجای زندگی ما است و شناخت درستی از بحران نداریم و از این رو اتفاقاتی رخ می‌دهد که خسارات بالایی را به همراه دارد، به تصمیمات غلط منجر شده و خطرآفرین است؛ از این رو شناخت ماهیت بحران از اهمیت بالایی برخوردار است.

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

مدرس این دوره آموزشی ادامه داد: آشنایی فعالان ارتباطات و روابط عمومی  با مدیریت بحران یکی از موارد ضروری بوده و لازم است مدیران و کارشناسان روابط عمومی نسبت به این حوزه آشنایی داشته باشند تا بتوانند ضمن انعکاس صحیح اخبار به مخاطبان و افکار عمومی کمک کنند.

مدرس دوره های روابط عمومی حرفه ای در سازمان ها عنوان کرد: در خبرنگاری بحران حقیقت جویی و واقع نگری دارای اهمیت است ضمن اینکه نباید در تولید و انتشار اخبار به حوادث حین و پس از بحران اکتفا کرد؛ بلکه باید دوره بازگشت به پیش از بحران را نیز در نظر گرفت چرا که وقوع بحران ک اتفاق خطی نیست؛ بلکه چرخشی بوده و باید پس از بحران تلاش کرد تا شرایط به مان پیش از وقوع بحران بازگردد.

در این دوره موضوعات مختلفی از جمله بحران، انواع بحران و وظایف فعالان روابط عمومی پرداخته شد.

همچنین سرفصل های «آشنایی با بحران و انواع آن»، «تعریف خبرنگاری بحران و شرایط آن» و «بایدها و نبایدهای میدانی برای فعالان روابط عمومی و رسانه در بحران»، «اخلاق حرفه‌ای در خبرنگاری بحران «بایسته‌های تولید محتوای در بحران»، «مستندسازی در بحران» و «بایسته‌های سواد رسانه‌ای در بحران» که در این دوره آموزش داده شد.

جهت برنامه ریزی دوره های ویژه روابط عمومی سازمان ها، شرکت ها و به صورت تدریس خصوصی با شماره تماس 09126944966 هماهنگ فرمائید.

تدریس روابط عمومی حرفه ای

جهت دریافت رزومه مدرس دوره، احمد باقری به وب سایت پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات و روابط عمومی و رسانه مراجعه فرمائید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

گزارش خبر