مدرس و مشاور ارتباطات

احمد باقری / مدرس و مشاور ارتباطات روابط عمومی و مدیریت رسانه

مدرس و مشاور ارتباطات

احمد باقری / مدرس و مشاور ارتباطات روابط عمومی و مدیریت رسانه

مدرس و مشاور ارتباطات

- (مدرس دوره های روابط عمومی حرفه ای در سازمان ها)
- (مشاور و برنامه نویس معرفی مدیران روابط عمومی به سازمان ها)
- (صاحب امتیاز و مدیرمسئول گزارش خبر)
- (مدیر مسئول گروه رسانه های بورس نیوز)
- (رئیس روابط عمومی گروه سرمایه گذاری غدیر)
- (مشاور روابط عمومی صندوق ذخیره کارکنان شهرداری)
- (مشاور رسانه ای ستاد انتخاباتی دولت دوازدهم)
- (مشاور روابط عمومی شرکت پدیده آوران اطلس پارس)
- (مشاور روابط عمومی مدیرعامل لیزینگ دی)
- (مشاور رسانه ای مدیرعامل شرکت ساختمانی تیسا کیش)
- (مشاور رسانه ای مدیرعامل هلدینگ بین المللی توسعه ساختمان)
- (مشاور رسانه ای پروژه ساختمانی البرز مال)
- (مدیر روابط عمومی کشتیرانی ایران مارین سرویس)
- (مسئول روابط عمومی هلدینگ دریایی و حمل و نقل غدیر)
- (فارغ التحصیل رشته مدیریت روابط عمومی در امور رسانه)
- (مسئول روابط عمومی شورای اصناف کشور (اتاق اصناف کشور کنونی )
- (مسئول روابط عمومی بازرسی و نظارت شورای اصناف کشور)
- (مسئول سایت خبری شورای اصناف کشور)
- (مسئول روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی واحد 18)
- (مسئول روابط عمومی اتحادیه حمل و نقل همگانی کشور)
- (دانشجوی برتر سال 88)
- (مسئول انجمن علمی دانشگاه علمی کاربردی)
- (خبرنگار افتخاری 3 رسانه ملی)
- (مجری پروژه های اطلاع رسانی سازمان ها)

تدریس دوره احمد باقری

از سلسله دوره کارگاهی مدیریت روابط عمومی آنلاین و نوین، دوره آموزش تخصصی « روزنامه نگاری آنلاین» ویژه مسئولان و کارشناسان روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در 12 ساعت با تدریس احمد باقری مدرس دوره های توسعه کسب و کار، سئومحتوا و اصول حرفه ای روابط عمومی سازمان ها برگزار شد.

در این دوره آموزشی که در ساختمان مرکزی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشوربرگزار شد، در 12 ساعت تدریس حضوری، در ابتدا در خصوص اهمیت و مفهوم روزنامه نگاری آنلاین در ساختار روابط عمومی آنلاین و نوین و ضرورت تغییر رویکرد روابط عمومی های سازمان ها به این سو مطرح و در ادامه نقش روابط عمومی ها در تولید محتوای اثرگذار و سئوپذیر براساس نیاز مخاطبان، اصول حرفه ای بهینه سازی محتوا در موتورهای جستجو (search engine optimization) در روابط عمومی های آنلاین، مدیریت تولید محتوای موثر و اثربخش دروب سایت سازمانی و شبکه های اجتماعی آموزش داده شد.

دوره آموزشی روزنامه نگاری آنلاین روابط عمومی

با توجه به اینکه روزنامه نگاری آنلاین سرفصل تولید محتوا موثر و اثربخش در راستای رویکرد روابط عمومی تعاملی و مشارکتی بوده در خصوص بهره گیری از ابزارهای نوین ارتباطی در ساختار روابط عمومی های سازمان های خدمت محور به بحث و گفتگو پرداخته شد.

کاربرد شبکه های اجتماعی در فرآیند سئوی محتوا در روابط عمومی، مدیریت ارتباط با رسانه ها و شبکه ای نمودن تمامی خدمات ارتباطی سازمان با شرکت های تابعه، سازمان های بالادستی و تیم مدیریت سازمانی از اهم مباحث تدریس شده در این دوره کلاس می توان اشاره کرد.

جهت برنامه ریزی دوره های ویژه سازمانی و شرکت ها و اختصاصی با شماره تماس 09126944966 هماهنگ فرمائید.

جهت دریافت رزومه مدرس دوره احمد باقری به وب سایت پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات و روابط عمومی و رسانه مراجعه فرمائید.

آموزش دوره های روابط عمومی

گزارش خبر

مدیر و مشاور ارتباطات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

گزارش خبر