مدرس و مشاور ارتباطات

احمد باقری / مدرس و مشاور ارتباطات روابط عمومی و مدیریت رسانه

مدرس و مشاور ارتباطات

احمد باقری / مدرس و مشاور ارتباطات روابط عمومی و مدیریت رسانه

مدرس و مشاور ارتباطات

- (مدرس دوره های روابط عمومی حرفه ای در سازمان ها)
- (مشاور و برنامه نویس معرفی مدیران روابط عمومی به سازمان ها)
- (صاحب امتیاز و مدیرمسئول گزارش خبر)
- (مدیر مسئول گروه رسانه های بورس نیوز)
- (رئیس روابط عمومی گروه سرمایه گذاری غدیر)
- (مشاور روابط عمومی صندوق ذخیره کارکنان شهرداری)
- (مشاور رسانه ای ستاد انتخاباتی دولت دوازدهم)
- (مشاور روابط عمومی شرکت پدیده آوران اطلس پارس)
- (مشاور روابط عمومی مدیرعامل لیزینگ دی)
- (مشاور رسانه ای مدیرعامل شرکت ساختمانی تیسا کیش)
- (مشاور رسانه ای مدیرعامل هلدینگ بین المللی توسعه ساختمان)
- (مشاور رسانه ای پروژه ساختمانی البرز مال)
- (مدیر روابط عمومی کشتیرانی ایران مارین سرویس)
- (مسئول روابط عمومی هلدینگ دریایی و حمل و نقل غدیر)
- (فارغ التحصیل رشته مدیریت روابط عمومی در امور رسانه)
- (مسئول روابط عمومی شورای اصناف کشور (اتاق اصناف کشور کنونی )
- (مسئول روابط عمومی بازرسی و نظارت شورای اصناف کشور)
- (مسئول سایت خبری شورای اصناف کشور)
- (مسئول روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی واحد 18)
- (مسئول روابط عمومی اتحادیه حمل و نقل همگانی کشور)
- (دانشجوی برتر سال 88)
- (مسئول انجمن علمی دانشگاه علمی کاربردی)
- (خبرنگار افتخاری 3 رسانه ملی)
- (مجری پروژه های اطلاع رسانی سازمان ها)

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

روابط عمومی پدیده است که به طور همزمان با بهره گیری از علوم متفاوت به انجام وظایف روزمره خود می‌پردازد و در این میان علوم ارتباطات عمده ترین سهم را به خود اختصاص داده است بدون شک اکنون بهره گیری از علوم ارتباطات و تکنولوژی‌های مدرن ارتباطی برای کارشناسان و مدیران روابط عمومی یک ضرورت جهت انجام بهینه امور است.

باتوجه به نفوذ و اثربخشی اینترنت در زندگی و کسب و کارها و همچنین توسعه فناوری و تکنیک های جدید مناسبات ارتباطی بین هر کسب و کار  و مخاطبان و مشتریان آن را به واسطه نیاز آنها تغییر یافته است و مسائل جدید و به روز ایجاد نموده است.

تمامی سازمان ها و کسب و کارها در ارائه و تاثیر پیام ها برای مشارکت و همراهی حداکثری مخاطبان از طریق روابط عمومی سازمان متبوع خود اقدام می کنند لذا ورود به دنیای جدید که در آن اینترنت حرف اصلی را میزند روابط عمومی مسئولیت های تازه‌ای می‌یابد که عمده ترین آنها به شرح زیر است:

اطلاع‌یابی که در این مرحله تهیه و تولید اطلاعات انجام می گیرد

اطلاع شناسی که مرحله تدوین و تنظیم اطلاعات است

اطلاع رسانی که مرحله توزیع و تبیین اطلاعات است.

در همین راستا شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با عنایت به میزان اثربخشی ساختار اینترنت و وب در بستر فعالیت های روابط عمومی در تمامی ایستگاه ها و فرودگاه ها در سراسر کشور دوره ای ۳۶ ساعته با عنوان کاربرد اینترنت در روابط عمومی ها برای تمامی مسئولان و کارشناسان روابط عمومی فرودگاه های سراسر کشور با تدریس احمد باقری مدرس و مشاور توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه برگزار نمود.

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

برخی از مهمترین سرفصل های این دوره به شرح زیر تدریس شد:

ضرورت های اطلاع رسانی شبکه ای در روابط عمومی

آشنایی و اهمیت جایگاه وب2 در ساختار روابط عمومی

بهره گیری از ابزارهای نوین و فناوری های ارتباطی آنلاین در ماموریت های روابط عمومی

مدیریت تولید محتوا در بستر وب

نقشه راه شبکه های اجتماعی در فرآیندهای سازمانی

آموزش تولید محتوا براساس نیاز مخاطبان در بستر وب

آشنایی و نحو استفاده موثر از فناوری های نوین ارتباطی و اطلاع رسانی در روابط عمومی

مدیریت شبکه های اجتماعی در روابط عمومی ها

مدیریت وب سایت سازمانی براساس فناوری ها روز ارتباطی

جهت برنامه ریزی دوره های ویژه سازمان ها، شرکت ها و به صورت اختصاصی با شماره تماس 09126944966 هماهنگ فرمائید.

جهت دریافت رزومه مدرس دوره، احمد باقری به وب سایت پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات و روابط عمومی و رسانه مراجعه فرمائید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

گزارش خبر