مدرس و مشاور ارتباطات

احمد باقری / مدرس و مشاور ارتباطات روابط عمومی و مدیریت رسانه

مدرس و مشاور ارتباطات

احمد باقری / مدرس و مشاور ارتباطات روابط عمومی و مدیریت رسانه

مدرس و مشاور ارتباطات

- (مدرس دوره های روابط عمومی حرفه ای در سازمان ها)
- (مشاور و برنامه نویس معرفی مدیران روابط عمومی به سازمان ها)
- (صاحب امتیاز و مدیرمسئول گزارش خبر)
- (مدیر مسئول گروه رسانه های بورس نیوز)
- (رئیس روابط عمومی گروه سرمایه گذاری غدیر)
- (مشاور روابط عمومی صندوق ذخیره کارکنان شهرداری)
- (مشاور رسانه ای ستاد انتخاباتی دولت دوازدهم)
- (مشاور روابط عمومی شرکت پدیده آوران اطلس پارس)
- (مشاور روابط عمومی مدیرعامل لیزینگ دی)
- (مشاور رسانه ای مدیرعامل شرکت ساختمانی تیسا کیش)
- (مشاور رسانه ای مدیرعامل هلدینگ بین المللی توسعه ساختمان)
- (مشاور رسانه ای پروژه ساختمانی البرز مال)
- (مدیر روابط عمومی کشتیرانی ایران مارین سرویس)
- (مسئول روابط عمومی هلدینگ دریایی و حمل و نقل غدیر)
- (فارغ التحصیل رشته مدیریت روابط عمومی در امور رسانه)
- (مسئول روابط عمومی شورای اصناف کشور (اتاق اصناف کشور کنونی )
- (مسئول روابط عمومی بازرسی و نظارت شورای اصناف کشور)
- (مسئول سایت خبری شورای اصناف کشور)
- (مسئول روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی واحد 18)
- (مسئول روابط عمومی اتحادیه حمل و نقل همگانی کشور)
- (دانشجوی برتر سال 88)
- (مسئول انجمن علمی دانشگاه علمی کاربردی)
- (خبرنگار افتخاری 3 رسانه ملی)
- (مجری پروژه های اطلاع رسانی سازمان ها)

تدریس احمد باقری

کارگاه آموزشی تخصصی « بایدها و نبایدهای مذاکرات در کسب و کار » ویژه دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه علمی کاربردی واحد 13 توسط احمد باقری مدرس توسعه کسب و کار  برگزار شد.

در این دوره به شناخت دانشجویان به مذاکرات اثر بخش و اصولی جهت افزایش موفقیت در کسب و کار و ارتباطات تجاری و شغلی ، ایجاد رابطه اصولی و دراز مدت با طرف های مقابل در مذاکره ، شناخت دام های مذاکراتی و اشاره شد که در نهایت این فعالیت ها منجر به موفقیت در حوزه های مختلف شغلی ، زندگی و اجتماعی شود .

تدریس روابط عمومی حرفه ای احمد باقری

در این دوره کارگاهی مباحث آموزش اصول و فنون مذاکره فروش که به اعتماد مشتریان و پیروزی در مذاکرات اولیه با مشتریان که به فروش نهایی(Closing) ختم شود ، مطرح شد که مقدمه ای بر افزایش  فروش و سود کسب و کار خواهد بود.

در دوره آموزش بایدها و نبایدهای مذاکرات در کسب و کار با تمرکز بر روش های علمی و کاملا کاربردی در وبینار اصول و فنون مذاکره از تجربه آموزش هزاران دانش پذیر و کارکنان و فروشندگان در شرکتهای متعدد و با ارائه تکنیک های موثر به افراد آموزش داده می شود چطور با یادگیری تکنیک های مذاکره اثر بخش و روش های حرفه ای اقناع در مخاطبان به شخصیتی متمایز و فردی موفق در جامعه تبدیل شد .

برخی از مهمترین سرفصل های این دوره را می توان به؛

تبدیل مذاکرات بد به مذاکرات برد برد

ایجاد قدرت دائمی در مذاکرات کاری و اجتماعی

معرفی صحیح محصول و خدمات شرکت

موفقیت در مذاکرات و جلسات

جلوگیری از اشتباهات رایج در مذاکره

ایجاد رابطه های بلند مدت در ارتباطات اجتماعی و کاری

افزایش قدرت نفوذ کلام و اهمیت اصول و فنون مذاکره

شناخت و استفاده صحیح از زبان بدن اشاره کرد.

گزارش خبر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

گزارش خبر